sponsor reklam

kışın evden çıkmayanlar alışverişlerini sanal marketlerden yaptı siparişler yüzde 50 arttı

Sanal marketler kapasite artırdı

MİGROS Sanal Market Müdürü Hüseyin Aktuğ, evden dışarı çıkamayanların alışverişi internetten yaptığını belirterek, şu bilgileri verdi: “Migros Sanal Market, kar yağışının etkili olduğu saatlerde, diğer günlere oranla yüzde 50’nin üzerinde ek sipariş aldı. Sepetteki ürün sayısı da yüzde 35 artarken, sepette en çok havuç, portakal, limon, muz ve elma gibi meyve sebze ürünleri, unlu ürünler, sahlep, fasulye, sucuk, kuşbaşı et ve çikolata, cips, kuruyemiş gibi atıştırmalık ürünler yer aldı. Gelecek olan sipariş talebini aksaklık yaşamadan karşılayabilmek için kapasite arttırımına gittik.” 

Alışveriş merkezleri ısınma noktası oldu 

ALIŞVERİŞ Merkezi Yatırımcıları Derneği (AYD) Genel Sekreteri Nihat Sandıkçıoğlu, yağmur, kar yağışı gibi değişen hava şartlarında alışveriş merkezlerinin (AVM) kapalı ve güvenli mekanlar olduğu için tercih edildiğini belirterek, “Kar sebebiyle de özellikle TEM ve E-5 çevresinde kolay ulaşılabilen AVM’lere giriş sayısı yükseldi, cirolar arttı. Girişlerin yüzde 10 artış gösterdiğini gözlemledik. Bu, AVM’lerin yaşam merkezi olduğunu teyit etti” diye konuştu. 
Paylaş :

Blog Hakkında suhulettin

Market haberleri ve videoları Esnaf haberleri ve toptan Perakende fiyat listelerinden oluşan blog
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum :

Yorum Gönder

YORUMUNU GÖNDER