Tariş, ürünleriyle 41 ülkeden sonra İsviçre pazarına da giriş yaparken, Globus’un reyonlarına giren ilk Türk markalı zeytinyağı oldu.
Tariş Zeytin A.Ş. Genel Müdürü Cengiz Dikmen, Globus’un kaliteyi, estetiği ve yeni gelişmeleri yakından takip eden bir müşteri kitlesine sahip olduğunu belirterek, “Bu mağazalar moda, güzellik, yaşam ve eğlence üzerine yüksek kaliteli markaları barındırıyor. Yer alan ürünler de özenle seçiliyor. Bir Türk markası olan Tariş’in bu mağaza zincirinde yer bulması Türkiye’nin ve Türk zeytinyağı üreticisi 28 bin kooperatif ortağının başarısıdır” dedi. Tariş Zeytin ve Zeytinyağı Birliği’nin ürünlerini pazarlamak için kurduğu Ta-Ze’nin İzmir, İstanbul, Toronto ve Singapur’da toplam 4 konsept mağazası bulunuyor. Globus’ta Tariş ürünlerinden kekik aromalı ve biberiye aromalı özel ürün Tariş zeytinyağları, yeşil ve siyah zeytin ezmesi, sarımsak dolgulu yeşil zeytin, badem dolgulu yeşil zeytin, biberli yeşil zeytin, gün kurusu domates, memecik kokteyl yeşil zeytin, beyaz şarap sirkesi, kırmızı şarap sirkesi, deniz tuzunda kapari, kapari meyvesi yer alacak. Kişisel bakım ürünlerinden ise zeytinyağlı şampuan, zeytinyağlı el ve vücut losyonu, zeytinyağlı el kremi, sığlalı zeytinyağı sabunu da satılacak.
0 yorum :
Yorum Gönder
YORUMUNU GÖNDER