sponsor reklam

esnaf ve sanatkarların kredi ve kredi kartı borçları taksitlendirilebilecek

Esnaf ve sanatkarların kredi ve kredi kartı borçlarının yeniden yapılandırılması konusunda varlık yönetim şirketleri ile anlaşma yapan TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken, "Bu anlaşma çerçevesinde bankalar tarafından varlık yönetim şirketlerine devredilen esnaf ve sanatkarlarımızın borçları yeniden yapılandırılacak ve kendilerine büyük bir ödeme kolaylığı sağlanacak" dedi.

Bankalara olan kredi ve kredi kartı borçlarının 6 milyar liralık kısmının bankalar tarafından varlık yönetim şirketlerine devredildiğini belirten Palandöken, bu şirketlerden LBT Varlık Yönetim Anonim Şirketi ve Girişim Varlık Yönetim Anonim Şirketi ile TESK arasında protokol imzalandığını söyledi.

Esnaf ve sanatkarların bu şirketlere olan borçlarını 36 aya kadar vadeye yayarak ödeyebileceğini ifade eden Palandöken, yapılan anlaşma çerçevesinde esnafın adı geçen şirketlere olan birikmiş borçlarına uygulanan gecikme faizi ve temerrüt faizinin tamamının silineceğini müjdeledi.

Palandöken, "Bu borçlar, enflasyon oranında da olsa hiçbir faiz eklenmeden taksitlendirilebilecek. Ayrıca esnafın gelirine göre esnek bir ödeme planı da hazırlanabilecek." diye konuştu.

Bankalarla Görüşmeler Sürüyor
Kredi ve kredi kartı borcu bulunan esnaf ve sanatkarların, LBT ve Girişim Varlık Yönetim şirketlerine başvurmalarını isteyen Palandöken, bankalarla görüşmelerin devam ettiğini belirterek, şöyle devam etti:

"Bankaların, mevzuatları gereği Rekabet Kurumundan görüş almaları gerekiyor. Rekabet Kurumundan konuyla ilgili olarak olumlu görüş çıkarsa bankalarla da yaptığımız ön çalışmaları en kısa sürede tamamlayarak esnafımızın borçlarını uygun koşullarda ödemesinin önünü açacağız."
trt türk
Paylaş :

Blog Hakkında seyyah1906

Market haberleri ve videoları Esnaf haberleri ve toptan Perakende fiyat listelerinden oluşan blog
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum :

Yorum Gönder

YORUMUNU GÖNDER